Post by discsosouncopor on Mar 15, 2022 5:21:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Random Adventure Roguelike II ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Random Adventure Roguelike II IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ottaa huijaukset käyttöön ▞▞▞
▞▞▞ Random Adventure Roguelike II 2022 version ▞▞▞
Random Adventure Roguelike II RPG smf
Upea peli! Siihen on todella helppo päästä käsiksi. Käyttöliittymä on erittäin intuitiivinen. Jos etsit vanhaa hyvää klassikkoa Rogue-tyyppistä, tämä on se!
Nautinnollinen roistomainen, ehdottomasti hieman erilainen kuin tavallinen Dungeon Crawl -tyyli, koska tämä peli ottaa avoimen maailman lähestymistavan ja tekee loistavaa työtä tarjoten pelaajalle monia mahdollisuuksia tutkia, mukaan lukien askartelujärjestelmä ja mahdollisuus purjehtia uusille saarille. Odotan innolla, mitä kehittäjällä on varastossa tulevia päivityksiä varten.
Erinomainen roguelike, jossa on tonnia vaihtelua. Käyttöliittymä on hyvin suunniteltu ja helppokäyttöinen. ASCII-grafiikka tarjoaa retrotyyliä modernille tekstipohjaiselle roolipelille. Kehittäjä on ilmeisesti laittanut paljon rakkautta luomukseensa.
Kiitos ! Arvosta päivitystäsi, rakastan kilpailuja. Ole hyvä ja lisää luokkia, kuten nethack tai pathos . Turistit, tutkimusmatkailija, vanki, luolamies, bardi jne
Minä todella rakastan sitä. Pelasin ensimmäistä kertaa paljon, ja kun sain tietää, että julkaisit tämän, päätin heti ostaa sen. Ja kyllä, se kannattaa.
Aivan mahtavaa. Ehdoton peli, jos pidät roguelikesta! Harhaanjohtavan syvä ja monimutkainen, jossa on monia järjestelmiä ja strategioita, joihin voit upottaa hampaasi! En voi suositella tätä peliä tarpeeksi. Olet ylittänyt itsesi RAR II:lla!
Hyvä siihen mitä se on. Jos grafiikka on sinun juttusi ja vihaat hiontaa, tämä peli ei ole sinua varten. Henkilökohtaisesti huomasin, että aivan kuten voin unohtaa, että katsomani vanha elokuva on yksivärinen, voin yhtä helposti unohtaa, että pelaan rpg/dungeon crawleriä, jossa ei ole kuvia ja joka on tehty kokonaan ASCII-tekstiä.
Ostin sen juuri ja pelasin noin 30 minuuttia, ja jo nyt pidän pelistä. Musiikki on valtava parannus edelliseen peliin ja pelin ulkoasu on sujuvampi ja kiillotettu. Toistaiseksi nautin itsestäni enkä malta odottaa, että näen lisää tavaraa peliin. Hienoa työtä Dev! Edit: kiitos kun korjasit minikartan peliin! Se oli ainoa asia, joka hieman häiritsi minua, mutta ajattelin sen olevan graafinen valinta ja sopeuduin siihen, mutta nyt se ei ole ongelma. Kiitos taas!
Se on aika hauska peli, suosittelen, että satunnainen hirviösukupolvi on sidottu heidän tasolleen, koska on outoa kuinka helppoa on taistella CR 19 Baloria vastaan tavallisella puumiekalla ja puisilla alusvaatteilla. Myös vaihdetasoon sidottu vaihteiden sukupolvi olisi siistiä, jolloin ei aina löydy uusia, metallisia parempia puisia miekkoja.
Tämä on todella hyvä peli. Minulla on ehdotus, että voisin lisätä painikkeen, joka näyttää käyttäjille lähimmän tutkimattoman laatan, jos heillä on ongelmia vankityrmien kanssa. Jatka samaan malliin ☺️
Pelasin ensimmäistä pidempään kuin haluan myöntää, tämä on vielä parempi. Hauskaa ja pohjimmiltaan loputonta (ainakin niin kuin minä pelaan).
Oikein hyvä. Tarvitsetko luolastoja, joihin sukeltaa ja lopuksi saalista.
Hieno peli upealta kehittäjältä. Pelasin alkuperäistä peliä ja päätin vain päivittää 2:een. Toivon, että olisin aikaisemmin. Yksityiskohtien ja sisällön määrä on fantastinen ja pitää pelin raikkaana jokaisen pelikerran aikana. Jatka hyvää työtä!
Vau hieno peli, aivan kuten epäilin pelanneeni ensimmäistä monta kertaa, mutta tämä on vielä parempi uudet hahmot uudet viholliset melkein kaikki on uutta tässä pelissä erittäin hyvin tehty Olen halunnut pelata sitä jo pitkään ja minä Olen iloinen, että ostin sen. Jatka samaan malliin, enkä malta odottaa näkeväni lisää päivityksiä ja uusia projekteja tulevaisuudessa.
Rakastan tätä peliä paljon! Lisää oma hahmosi kuten kynän ja paperin roolipeli, ja se on mahtavaa!
Minä rakastan tätä peliä. Myös näkövammaiset voivat leikkiä. Toivon, että monet minun kaltaiseni sokeat voivat kokeilla myös tätä mahtavaa peliä. Jatka vain sen parantamista ja toivon, että monet tämän kaltaiset pelit ovat käytettävissä vokalisoijalla ja puhelimella. Joten voimme myös nauttia ja voimme tuntea, ettemme ole erilaisia
Random Adventure Roguelike II Lakon Peranan tta
Naval Creed:Warships Aksyon yax
Ei niin nautittavaa kuin ensimmäinen.
Joten minulla on viha-rakkaussuhde tähän mahtavaan peliin. Kuolin juuri ensimmäisenä yli 10-hahmona, Rarq, Lizardman.Hän selvisi 18-vuotiaaksi ja kuoli taistellen nuorta hopealohikäärmettä vastaan yrittäen saada lemmikkinsä ottamaan tappavan iskun, mutta lemmikki, jolla oli voimakkain hyökkäys, ei tappanut lohikäärmettä, joten lohikäärme tappoi hänet. Olen haavoittunut ja ristiriitainen, mutta yritän uudelleen, kun jäähdytän... 10/10
Anteeksi, että pidin alun perin lähtökohdasta, mutta se on erittäin buginen, suuri osa pelistä on merkityksetöntä, taistelu on homogeenista huolimatta vaihtoehtojen runsaudesta ja loppu on lastentarhafantasiaa. Saavutussivu oli tyhjä eikä sitä koskaan palautettu, peli kaatui ajoittain parin sekunnin välein. Tarvitsee perusteluja ja hyödyllisyyttä yksityiskohtien ja paremman valikon navigoinnin saamiseksi. Pakollinen neliökartoitus puhdistamiseen on ikävystyminen. Eläintehtävät sotkevat näytön, eivätkä ne koskaan valmistu. Kuollut lvl 106 rikkoutumattoman epäonnistumisen jälkeen.
Vihdoinkin roistomainen, jossa on kaupunkeja ja askartelutyötä sekä taitoja ja hirviöitä, joita voit kesyttää lemmikkeinä auttamaan sinua taistelussa. Ja voit sammuttaa PERMADEATHin, jos haluat. Pidän varastotilaa melko rajoittavana, mutta voit laajentaa sitä taitojen avulla ja tason noustessa. Yleensä päädyn kuitenkin vain myymään roskaa, koska reseptit ovat kalliita ja minulla ei ole vielä käyttöä puolille tavaroista, lol. Silti, jopa permadeatilla, selviän pidempään kuin useimmat roguelikes.
Lemmikkini ei saa saada samaa EXP-tasoa kuin minä, jos se on 10 tasoa minua alapuolella. Toistaiseksi en näe syytä omistaa enemmän kuin 1 lemmikki, ja jos löydän jotain vahvempaa, mutta alemman tason, en voi nostaa sitä, koska kaikki sen taso antaa sille 0 tai 1 exp... Se ei ole oikein..
Sanon nyt, että rakastan tätä peliä. Minulla on vain yksi "ongelma" sen kanssa. Undead-kilpailu on niin pirun hauskaa. Tiedän, että ruumiille on muitakin käyttötarkoituksia, mutta on olemassa tietty katarsisi, joka nielee suoraan kaiken, mikä yrittää syödä minut ensin. TL;DR 10/10 Markkinoiden paras hirviön syömissimulaattori
Hieno konsepti, kunnes huomaat, että käytännöllisesti katsoen kaikki kohtaamasi väkijoukot ovat sinulle liian vahvoja etkä voi saada läheskään tarpeeksi kultaa ostaaksesi mitään kunnollisia laitteita, koska se pieni kulta, jonka onnistut hankkimaan, kuluu kaikki hahmo elossa noin tasolle 2 asti, sitten se on turhaa. Epätasapainoinen kassatavara 2,99 dollarilla
Ymmärrän, että tämä on beta, mutta olen vain niin innoissani nähdessäni tämän kauniin sarjan toisen osan. Käyttöliittymä, musiikki, luokkajärjestelmä, ammatit - kaikki näyttää olevan askel eteenpäin RAR1:stä... GEM
Loistava peli jokaiselle tarpeeksi vanhalle, joka on pelannut vanhan koulun MUD-pelejä. Hieno konsepti ja toteutus!
Rakastin todella ensimmäistä RAR:ia ja tämä on vielä parempi! Grafiikka on pohjimmiltaan olematon, mutta se ei ole ollenkaan haittaa tälle pelille. Se on hyvin harkittu ja yllättävän koukuttava!
Tämä on suurenmoista! tuntuu paljon paremmalta kuin odotin. Toivon vain, että musiikki/tunnelma olisi pelottavampi, kuten se perinteisesti on roguelikesissä mieluummin kuin pirteän dramaattisen pianomusiikin kanssa. pieni hankaus kuitenkin, koska itse peli on loistava. hyvää työtä!
Rakastan tätä peliä niin paljon. Se on erittäin hyvin koottu ja tarjoaa enemmän ja enemmän haastetta mitä pidemmälle menet. Toivoisin vain PC-version.
Mahtava peli! Se rakentuu hienosti ensimmäiselle, ja on mukavaa nähdä aktiivisen kehittäjän ominaisuuksia ja parannuksia!
Toimii Google Talkin kanssa. Upea peli pelata aikaa tappaa.
Pidän pelistä todella, ainoa ongelma on, miksi aina kun poistun toiselta saarelta ja palaan takaisin, saan vähemmän kokemuspisteitä, joskus en saa pisteitä, korjaa tämä. Kiitos:)
Äärimmäisen vaikeaa, paljon kuolemaa ja uudelleen yrittämistä, onnen ja taidon täydellinen tasapaino. Pelattiin v1:tä vuosia, joten tämä oli turha ostos. Haluaisitko nähdä vaihtoehdon, jolla reittiohjeita/välilehtipainikkeita voi tehdä hieman isommiksi (pieni näyttö, lihavat peukalot) ja kenties avaimen karttaruutuihin ja mahdollisuuden asettaa omia kiinnostuspisteitämme? Pieni musiikin päällekkäisyysvirhe, mutta ei pelin katkaisua, vaan soittaa ääniraidan uudelleen itsensä päälle liian myöhään.
Laadukas peli poikkeuksellisella syvyydellä. Pakollinen jokaiselle rogue kuten fanille
Rahan arvoinen. Loistava ajanmurhaaja, johon on tehty paljon työtä.
Minulta kesti useita yrityksiä opetella selviytymään hahmon lvl 1:stä. Sitten minulla oli upea hahmo, joka nousi lvl 8:aan. Ylimääräistä kultaa, matkalla ostamaan mitä halusin. Sitten matkustin uudelle saarelle. Olin ylimielinen. Arvatkaa sitten mitä tapahtui? Oikein; PERMADEATH! Ei mitään ongelmaa. Olin todella iloinen saadessani oppia pelin alkeet ja saada toimivan käsityksen taidoista ja askarteluista. Pohjimmiltaan tämä on loputon satunnainen vankityrmätehtävä ilman monimutkaisten sokkeloiden vaivaa.
Erinomainen old school roguelike, jossa on kiinnitetty paljon huomiota kosketusnäyttösoittimien helppokäyttöisyyteen. Paljon nähtävää, tekemistä ja kuolemaa, eikä heikkohermoisille seikkailijoille, mutta jokaisen satyyrin kuoleman arvoinen! Kiitos, että muistatte meitä muinaisia ascii-avatareita, jotka tutkivat Angbandin maata, rukoilivat Apshain kynsissä ja ryöstivät Morian kaivoksia!
Kokeilin demoa ja... Vau, instabuy. Paras roguelike peli koskaan. Hintansa arvoinen.
Pidän ainutlaatuisesta konseptista, mutta toteutus puuttuu. Hahmon luominen kiusoittelee sinua monilla ainutlaatuisilla kyvyillä, mutta kun todella pääset peliin, taistelu tuntuu aivan liian yksinkertaiselta, jotta millään valinnallasi olisi merkitystä. Sinun on myös paettava käytännöllisesti katsoen jokaista hirviötä, koska majatalon parantuminen maksaa paljon enemmän kuin taistelusta saatavat palkinnot. Kehittäjä vaikuttaa erittäin ystävälliseltä ja halukkaalta toimimaan palautteen perusteella, joten vaihdan mielelläni arvosteluani, jos pelattavuus paranee.
Peli on hämmästyttävä. Pidän siitä, että ylimaailma on saaria eivätkä tyypillisiä luolia. Onko tulevaisuudessa valittavissa 2 laattasarjaa? On olemassa roguelike nimeltä Cogmind, joka tarjoaa 2 laattasarjaa, joista yksi on symbolinen (ascii) ja realistinen (yksinkertaisilla spriteillä). Uskon, että tällaisen vaihtoehdon avulla tämä peli tavoittaa laajemman yleisön. Kiitos ajastasi ja mahtavasta pelistä.
Mahtava peli. Paljon hauskaa niille, jotka nauttivat hyvästä grindy-rpg:stä. Kiva nähdä toiminto, joka sammuttaa perma death. Joskus toivon, että minulla olisi grafiikka, vaikka ne olisivat karkeita, mutta se ei heikennä hienoa peliä.
Hienoa työtä, toimii paremmin suurilla tableteilla, käyttöliittymä on yksinkertaisempi, toimii paremmin. Pidä hauskaa, jokaisen raskauden arvoinen!
Se on genren hieno johtaja. Se ei vain ole tasapainossa. Vihollisia on 90 prosentissa laatoista. Kuolet, jos taistelet 90 prosenttia heistä. Ei ole mitään keinoa todella kertoa, että pystyt ottamaan vastaan mitä tahansa taistelua, ennen kuin vaihdat osuman. Sen jälkeen todennäköisesti kuolet edelleen, koska vihollinen tappaa sinut yrittäessäsi paeta. Voit parantua, mutta se vaatii paljon kultaa, jota et vain voi saada, ennen kuin voit taistella ja voittaa.
Muistan pelanneeni alkuperäistä, ja sitten törmäsin tähän noin vuosi sitten. En tiennyt, että demoversiota on olemassa, ennen kuin ostin tämän vain pari päivää sitten, ja tiedätkö mitä? En kadu ostoa. Hauskaa, vaikka kaikki olisi vain tekstiä ja symboleja.
Upea roguelike peli! Ehkä paras Play Kaupassa.
Vau, vau vain! Kun otin alkuperäisen esille ja huomasin, että sitä ei enää päivitetty, olin pettynyt, mutta sitten otin tämän. Se laajentaa kaikkea, mitä ensimmäinen teki, mutta tekee sen paremmin kaikin tavoin! Jos kaipaat vanhaa koulukokemusta, tämä peli on sinua varten. Sandboxin ja todellisten roguelike-fanien pitäisi rakastaa tätä peliä. En koskaan kirjoita arvosteluja, mutta halusin levittää hyvää sanaa. Kiitos tästä pelistä!
Erittäin hyvää työtä tämän pelin kehittäjältä. Ascii-grafiikka muistuttaa minua paremmasta ajasta. Ainoa valitukseni on, että peli on erittäin vaikea pelin alussa. En muista olleeni näin turhautunut, koska olen jatkuvasti tasolla 1-2. Siitä huolimatta tähän tuotteeseen ja sen esittelyyn on laitettu niin paljon rakkautta.